18+1 haftalık hamileyim bugün ilk defa karnımda göbek deliğimin yanında ayağa kalkarken hani doğuma yakın bebek hareketleri çok net hissedilir ya vurduğu tekme attığı aynı o şekilde bir hareket hissettim çığlık attım korktum bu nedir ki acaba bebek hareketi olabilir mi ilk kızımda hatırlamıyorum kaç haftalıkken hissettiğimi