Kızlar bugün catlatma iğnesi yapti doktorum. İki tane yumurtam oluşmuş. 20 ve 22 mm boyutlarında olduğunu söyledi ve iğneyi yaptı. İğneden 2 saat sonra ovulasyon testi yaptım hafif silik çıktı T çizgisi. Dün tamamen silikti. Ovulasyon testi birgebeningunlugu nden aldığım test kullananlar bilir hassas bir test. Avokado yiyeceğim yemeli miyim yarın mı yiyeyim bir önemi var mı ?