Kızlar şeker için 3lü taramaya girmiştim doktor yüksek ama insülin başlayacak kadar değil demişti dikkat ediyorum genelde ama 215 kadar çıktığı oluyor Kendi imkanlarımla düşürüyorum ama bebege bi zararı oluyormu bilemiyorum çok rahatsız oluyorum 😣 çünkü şeker nezaman yükselmiş olsa hareketleri yavaslıyor 😞