Merhabalar, 18 haftalık hamileyim ilk hamileliğim. Omurgamda skolyozum var, ağrılarım oluyor ama en çok doğumdan korkuyorum. Sezeryan istiyorum ama omurgama epidural yapılabilir mi yapılamazsa nasıl olacak şimdiden uykularım kaçıyor doktor da henüz erken diyor ama sürekli düşünüyorum. Var mı benim gibi bir gebelik yaşayan 😐🙄