Albayrakcansu Merhaba bayanlar hamile olduğumu öğrendiğimden beri idrar yanması yaşıyorum. Dr şase verdi pek işe yaramadı bende sizler neler yaptınız? Bir de bulantınız kaçıncı haftada başladı . Ben 6. Haftaya giriyorum .
Eceninanne Albayrakcansu idrar yanmasıda bulantida enfeksiyon dan olur . Bende hep oldu ilk Aydan beri hatta o yüzden erken doğum yaptım. Bol su için. Şase bende de h8c ise yaramadi antibiyotik kullandim hep qma bıraktığım gibi yine aynı oluyir
Eceninanne Albayrakcansu demkki enfeksiyonun yüksek bence tekrar bir git görün enfeksiyon gebelikte çok kötü etkiliyor