Shnayse Merhabalar kızlar 32 haftalık hamileyim 3 gündür geçer diye bekliyorum ama bir türlü geçmiyor bir su içsem bile yakıyor beni bu haftalara kadar hiç ilaç kullanmadım ama mide yanması için kullanacağım gibi sağlık ocağında yazdıracağım sizin kullandığınız ya da tavsiye edebileceğiniz bir ilaç var mı?
ebrarecem Shnayse 3 gece uyuyamadım sağlık ocağına gidince doktorum gaviscon yazdı anında kesti o şiddetli yanmayı ağrıyı 😇
Nurellaa Shnayse ben dün acile gittim mide yanmasından duramadığımı üç gündür rennie şurup içtiğimi geçmediğini söyledim ismini söylediler ama hatırlamıyorum iğne yaptı kolumdan çok şükür geçti
Tuba06 Benim 3.5 aylikken basladi cok kotuydu simdi biraz hafidledi ama yine var ilac kullanmadim soguk süt soda elma bunlari biraz olsun iyi geldi o eski mide yanmasi kalmadi az şu an 22 haftalik oldum bundan sonra yine artarmi bilmem
Shnayse Tuba06 benim 4 aya kadar vardı bir ara geçti ama 3 gündür çok fazla yanıyor herhalde bu dönemi ilaçsız atlatamayacağım 😒😒
Gamzeli21 Shnayse benim çok kötüydü hemen kesti eşim eczanede çalışıyor evde olsaydı sorardım bilmiyorum reçetesiz satılır mı ama tahminimce satiliyor
Shnayse Burcu1804 sizin ne zaman başladı benim 32.haftama girdim başladı geçmiycek gibi duruyor sanki 😒
Shnayse Gamzelim14 bende o ilaçı duydum sağlık ocağında yazdırıp alayım ilaçsız ne denediysem olmadı 😢
Burcu1804 Shnayse Benim 6. Ayımda başladı canım geceleri uykumdan uyanıyorum halada öyle süt içip yatıyorum oda iyi geliyor bana sende dene istersen inşallah iyi gelir 💕😘
Snybyk Shnayse mide yanmasından 3.ayımdan beri çekiyorum 4 şişe gaviskon kullandım çok faydasını gördüm eczaneye direk gitsen veriyorlar ama doktorunun numarası varsa arayıp ona danış bence
Shnayse Sebahat42 denedim onu iki gündür ama bana mısın demedi yandıkça yandı yine de tşk ederim canım😢
Pelus Bende de şiddetli şekilde var,ilaçlar fayda etmedi,yanma başladığı an 2 yudum süt içiyorum. Bu vesile ile de baya süt tüketmiş oluyorum.
Shnayse Pelus sütte yakıyor internetten bakmıştım iki yudum soğuk süt için diye lakin içtim ama yine yandı ilaç almalıyım başka çerem kalmadı gibi çünkü hamilelikte en kötü şey mide yanması galiba 😢
Denizpekdal Nexium diye bir ilaç verdi doktorum. Şuruplar benimkini geçirmedi. Seninki gibi baya ağır geciriyordum. Bu verdiği hapı bir kere iç üç gün rahat edersin dedi. İceli bir hafta oldu mide yanmam falan olmuyor artık. Kesinlikle bu hapı tavsiye ediyorum.
Shnayse Denizpekdal birazdan gideyim hastaneye burada tavsiye edilen ilaçları söylerim artık hangisini yazarsa onu alırım çok tşk ederim 😊
Okaradeniz Denizpekdal nexium falan heemn kullanmayin arkadaslar gecmiosa ve doktorunuz kullan diosa yapilacak birsey yok ama gebelik kategorisi zararsiz olan bir ilac degil nexium.Rennie ya da gaviscon kadar masum degil.
Tugba076 Benim 4aylıkken başladı 35 haftalığım ve 1 haftadır artık dayanılmaz halde küstüğüm bile oluyor.gaviscon istediğiniz kadar kullanabilirsiniz