Mgdk 7+5im hep ayyy benim kesin çok rahat geçecek dedim. Mide bulantısı kusmayla başladı gaz sancıları ishalle devam oleyyy miiii🥲 bir de öğretmenim doktor rapor verir değil mi yoksa sınıfta kötü şeyler yaşanır🥲
Allahkahretmesin1 Mgdk rapor olayını bilmem de 8+4 olduk bugün bulantı ilacıyla ayakta duruyordum o da fayda etmez oldu ishal bir yandan karın ağrısı kusma bir yandan ne olacak hiç bilmiyorum çok zor geçiyor
Mgdk Allahkahretmesin1 aynen doktora gittim ishal ilacı önermiyorum çok kötü olursan anca dedi. Mide bulantısı için hangi ilacı kullanıyosun peki
Allahkahretmesin1 Mgdk prilam kullanıyorum çok rahatlatıyor ben faydasını çok gördüm normalde gün içerisinde 4-5 defa kusarken bu ilacı aldığımdan beri 2 günde 1 anca oluyor bazen hiç olmuyor şu son 2 gündür bir gariplik var midemde onu anlayamadım daha
Mgdk Allahkahretmesin1 ben de almıştım ama kullanmadım kullanayım en iyisi. İnşallah çok zorlamadan geçer midendeki gariplik🥹
Allahkahretmesin1 Mgdk gece yatmadan önce 2 tane içiyorum çok iyi geliyor 😊 size de iyi gelir umarım ilaç bitmesin diye dua ediyorum resmen