Havvamurat maşallah canım hayırlı olsun sağ salim almıssın kucagına bebişini🙏☺️, doğumun çok güzel gecmis darısı bizlere insallah bende çok istıyorm hastaneye gıttıgımde acılmam baya ilerlemiş olsun sen bunun için ek birşeyler yaptınmı yada ne yaptın ki birden 10cm olmuş bende 39+2 yim