Ygmr0334
Evet bacılar kayinvalidemle daha yenice dindik bi o bi ben bi eşim resmen cennet resmen aşk kokuyorlar gelelim doğum hikâyenize
1 haftadır doğum sancısı çeken ben
4 gün öncesinden kanamam geldi diye meryem ana otunu suyu içen ben
Yatmadan önce ki kontrolumde yine kanaması gelen ve 1cm açıklık olan ben
Hayalim olan tek şeydi (normal doğum)
SEZARYEN OLDUM MAALESEF
SPINAL anestezi ile
Hissettim çektiler sildiler diktiler makinalarla ayırdılar ama aman aman bisi değildi AYET-EL KURSI okumaya başladım karnimdan itiyorlardi aşkımı son cümlesini söyledim birden bi ağlama ve bi hafifleme kuş oldum birden yarim bir bedende tabii burdayım annem korkma annem Hoş geldin prensesim dedim benim bebeğim dedim söylerken susuyordu konuş benimle dermiscesine ağlıyordu cabuk çıktım ameliyathaneden hiç üşümedim hiç titremedim kendi kendime soruyorum ben ne biçim sezaryen oldum gazimi attim tuvaletlere çıktım çok güzel kalkıp yürüdüm de sadece baş agrım var o kadar rabbim hamilelik olunda olanları
Rabbimden çocuk isteyenleri geri geçirmesin rabbim doktorum çok iyiydi anesteziciler ebeler hemşireler memnum yüzyıl pendik hastanesinden
Minigimle sizleri öpüyoruz teyzeleri happy kidsli olduk o halde 👋👋💟💞😚😍😘😎😎😎