Bellisima21 benmde haziran başı olacak.3-6-9 ay alıcam hepsi kısa kol sadece 1-2 tane uzun alıcam akşam serin olur diye fazla almanızı tavsye etmem cok cabuk buyüyorlar. Bu benım 3.gebeliğim hiç giyilmemiş kullanılmamıs ürünleri tertemiz vermiştim. Kıyamıyor insan alıyor ama olmuyor hemen büyüyorlar