Dilek1507 İlk trimestrda hurma yemek rahimde açıklık yaptığı için düşük yapar diyorlar sizce doğru mu?
limoncicegimFO Dilek1507 ben de hamilelik başından beri yiyorum günde 2 yada 3 tane bir sorun yaşamadım çok güzel folik asit kaynağı doğal 😊acve hurması yedim en çok folik asit kaynağı
hukukcuanne_06 Dilek1507 “oturup da bir kilo yemezsin herhalde” doktoruma şu zararlı mı bu zararlı mı diye sorduğumda böyle derdi. 3-5 tane yemekten bir şey olmaz vitaminli bi yiyecek sonuçta ama şeker oranı da iyi olduğu için kontrollü yiyin mutlaka😊
Nurcukpnr Dilek1507 hamileliğimin en başından beri günlük 5 adet acve hurması yedim şuan 37 haftalık şükür herşey yokunda ilerledi 39 haftadan itibarende yaş hurma yiyeceğim doğumu kolaylaştırması için
Angelmom_ Herseyin fazlasi zarar derler ya gercekten oyle doguma yakin hurmayi öneriyolar dogumu yaklastirdigi icin, ama caniniz cekiyorsa yeteri kadar yiyin tabiki
dnzl_2_0 Dilek1507 hamilelik boyunca yararlı bebek için ve sizin için doğum anında da doğuma yardımcı oluyor diue biliyorum 9 ay hep yedim doğumdan sonrada yedim sütümü arttırdı hatta doğunca bebeğimin ağzına ilk hurma sürdüm sünnet cünkü ♥️