Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim çalışıyordum çok bulantılarım olduğu için işten ayrıldım şimdi evdeyim ama çok halsizim sürekli tansiyonum düşüyor gibi dışarıya çıkınca daha kötü oluyorum elim ayağım titriyor soğuk soğuk terliyorum gözüm kararıyor inanın hastane kontrolune bile zor gider oldum sizlerde böyle durum yaşıyormusunuz nasıl baş edilir bu durumla yani ?