Merhaba herkese, 6 haftalık hamileyim ancak hiç bir belirti yok. 5. Haftada keseyi gördük çok şükür doktor iki hafta sonra kalp atışları için çağırdı ama hiç belirtimin olmaması beni korkutuyor. Yaklaşık 6-7 ay önce düşük yaptığım için iyice endişeleniyorum🥺