Benim kızımın adı da inşallah Zeynep Sare olacak teyzesi. Ama şimdi sizde Buse ismini görünce de çok hoşuma gitti, çok naif bir isim, Zeynep Buse ya da sadece Buse gayet güzel olur bence. Ayrıca kendinizi kötü hissetmenizi anlıyorum, hamilelik süreci zor bir süreç çok fazla şey yaşıyoruz, bence bebek ile ilgili her şey de annenin söz hakkı olmalı en azından onun da gönlü yapılmalı. Sağlıkla doğsun inşallah kızınız da 🌸