2626 sezeryanda zor ki. Normal doğumdan gözünüz korkmasın. 3 normal 1 sezeryan doğum yapmış biri olarak normal doğumu öneriyorum. Doktorumun bi sözü var normal doğumda bebek doğurursun sezeryanla gaz doğurursun. Hakikaten öyleymiş. Biraz zor süreçler geçiriliyo ama normal doğumun verdiği huzur sezeryanda olmuyo hep bi tedirginlik var. 14 gün oldu bugün hala acaba dikişlerimde sorun olcak mı korkusunu aşamadım. Doğumun her hali meşakkatli ama doğum pozisyonunuz normal doğuma elverişliyse 2 ıkınmada bitiyo hastanede sorunları bırakıp eve dönüyosunuz. Hiç gözünüzü korkutmayın.