Kızlar ağrım ve bebegimin hareketleri rahminde olduğu için bide koyu renkli akintim oldu diye acil olarak hastaneye geldim çatı manevi yapildi şükür acıktığım yoktu şimdi de nst deyim çatı manevi denildiği gibi asla acılı degildi hatta hiç hissetmedim bile bebeği 1 hafta 10 günde ondeymis