Seymak21 Kızlar 35+3 teyim yavaş yavaş tedirginliklerim başladı bugün sanki bebek aşağıdayımış baskı yapıyormuş gibi hissediyorum ve çok hareketli ne olunca yaklaşmış oluyor acaba çalışıyorum aynı zamanda ayakta durmak eğilip kalkmak falan kötü etkiler mi