papatyadenis Birkaç gündür bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum dün doktoruma da söyledim gayet hareketli bir bebek dedi ama ben hissedemiyorum eskisi gibi sizde de bu haftalarda böyle bir sorun olmuş muydu ?
skr0306 papatyadenis aynı şekilde bende de var normalde hiç durmayan bebek son 4 gündür tek kıpırtı yok neden acaba
Mucizem1207 papatyadenis bende 26 haftalık oldum 2 gün hiç hissetmedim bugün biraz hissettim normal diyorlar ama bilemiyorum
Tiiffany papatyadenis o haftalarda nedense öyle oluyor sonradan düzeliyor. Bende doktoruma sorduğumda artık büyüdüğünü uyku ve uyanık saatleri oldugunu alanının daraldığını eskisi kıpır kıpır durumlar olmuyor. Belli zamanlarda oluyor
Bebisinizz papatyadenis bende 28 haftalığım hatta az önce bununla ilgili post açtım 2 gündür çok hareketliydi bebeğim bugün yine hissettim hareketlerini ama o kadar güçlü değildi şimdi yemek yedim güçlendi şükür sessiz bi ortama geçin çikolata yiyip solunuza yatın bir de öyle deneyin :) sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🫶🏼
papatyadenis skr0306 vallahi bilmiyorum ki tatlı yiyorum soluma yatıyorum sağıma yatıyorum bebeği dürtüyorum ama azaldı gerçekten hareketleri çok kafama takıyorum siz kaç haftalık hamilesiniz
skr0306 papatyadenis 26 dan gidiyoruz biz bende bir sürü şey denedim hiç kıpırtı yok burda Kadın doğum acili var gitsem mi acaba
papatyadenis Bebisinizz Ay amin inşallah öyle de yapıyprum hareketlerini hiç hissetmiyorum değil hissediyorum ama az ve güçsüz hissediyorum bu yüzden endişelendim 🌸
Mucizem1207 papatyadenis inşallah canım ama sanırım bu haftalarda bebekler çoğunlukla uyuyarak geçiriyor diye okumuştum ama insan korkuyor işte her bir kıpırtısında rahatlıyoruz ancak
Cemre_nur papatyadenis benimde bı ara dört beş gün böyle olmuştu herşey gayet normaldi şuan 32 hafta o hiç yerinde durmuyor masaallah dört beş gün öyle olması normal bende yaşadım