Mom-baby3435 Kızlar bu testimi de sabah yaptım bugün adet günüm ayın 5inde kan testi vermiştim 2.49 çıkmıştı yarın bakacam Yükselme olmuş mu
arirangg Mom-baby3435 Testinde silik çizgi var. Beta değerin de yükselmeye meyilli. Bence yüksek ihtimalle hamilesin
Mom-baby3435 guzelanne01_ inşallah canım öyledir🤲🏻🤲🏻 ayın 4 ünde tutun bugüne kadar yaptığım test her seferinde bir tık koyulaştı son hali bu adetimin ilk günü bugün
Mom-baby3435 arirangg inşallah öyledir canım 🤲🏻aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum yarın hem doktorla görüşüp hem de kan testi isteyecem
Mom-baby3435 bsranur123 inşallah hayırlı olur canım ☺️🤲🏻 Bugün olmam gerekiyo canım en geç yarın ama şu an kanama ile ilgili hiçbişey yok
Mom-baby3435 Tbsra95 anladım canım Rabbim inşallah gönlününe göre verir hayırlı güzel haberlerini alırız🤲🏻🤲🏻