Merhaba bir sorum olacak sat a göre 7 haftalık gebeyim betam düzenli yükseldi ve 15 mm kesem gözüktü ama boş. Boş gebelik olabileceği söylendi bir hafta sonra kese boyutu 20 ml ulaştıktan sonra yine embriyo gözükmezse gebelik sonlandırılacak malesef.Doktor ümitlenme ama bir hafta beklememiz gerekiyor dedi . Daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu tecrübelerinizi Paylaşırmısınız rica etsem