emirtosveannesi Kizlar bebegin sık sık toplanması doğumun yaklaştığını habercisi olabilir mi 38 haftalık olduk bugün çok sık toplanıyor karnım öne doğru sivrildi gibi acaba dogum yaklasinca olan bir durum mu
gullsu_ Hiç bilmiyorum doğumla alakası mı ama bende 38+3 ara ara oluyor toplanıyor maalesef sancım ve kasılmam da var vücut kendi doğuma hazırlıyor ama o sertleşme ve nir tarafa özelikle toplanmasında ki nedeni bende merak etmiyor değilim .
gullsu_ Qnl anladım zaten erken doğum riskim de vardı ilaçlarla vs atlattık 34 haftadan beri bende nst de sandı 100 100 üstü çıkıyor ağırlarım o günden beri var vs kasılma ve ağrı olunca hep toplanır bir tarafa o kasılmamı sebep acaba