Mervealya188 eşimin akrabaları da Farabi de doğum yapmışlar cok önerdiler sadece odaları 2 kişilik o sorun ama ilgili vs demişlerdi ebeler frlan iyi demişlerdi , ve bana yakın başka yok ben yabancısıyım buralarım vaktim az olduğu için de maddi durumdanda oraya başladım