Nur_Husuf
Merhaba kizlar 10+3 haftalkk hamkleyim hamileliyim basindada kahve renkli lekelenme oldu progstron dusukluyunen dediler ve doktor kulandiqim ilacin dozasin artirdi vd vecdi simi tualete kalkdiqimda yenide leke geldiyini gordum ve sancim var iki gundu.cok korkuyorum dusuk olur diye.benim kibi olan varmi