Pemberuya hiç korkma canım bende ilk düşük yaptım ikinci gebeliğimdede kızım çok yoğun kanama yaşayarak doğurdum hamd olsun,şuan yine hamileyim 9 haftalık doktor görmediyse normaldir bendende 3 kere kahverengi akıntı geldi içimde kalan akıntıymış bendede ki normal zamanımdada reglımdan sonra geliyor bende kahverengi akıntı