Oozzee canim o kadar mutluyum ki normal dogum yaptigima. Dikislerim biraz agriyor ama hic lohusa gibi degilim. Surekli hareket halindeyim sagligim yerinde. Sezaryen olsaydim agrisi sizisi bitmezdi bu kadar ayaklanamazdim ve normal dogum cok daha saglikli anne icin. Eger yapabiliyorsan normal dogum yap kesinlikle. Sanci ne kadar fazla olursa olsun, gelip geciyor. En kotu ihtimalle epidural istersin daha az sancin olur. Ben istemeye kalmadan acilmam oldu doguma yaklastim zaten:)