mikaa Kizlar 9 aylik yolculugum bu gun bitti kavustum sag salim bebegime😄 sezaryen dogum oldu. Sorulari olan carsa cevaplaya bilirim. 2 . Sezaryenim benim)
Tbsra95 mikaa ben ilk sezeryan da direk ayaklandım acaba ikinci daha mı zor olur diye bazen korkuyorum
BskSrc mikaa çok geçmiş olsun, rabbim sağlıkla sıhhatle, analı babalı büyütsün bebişinizi 🙏 operasyon anında acı hissediyor musunuz? Ya da ne hissediyorsunuz? Bir de sezeryandan sonra kilo vermek daha mi zor oluyor?
cansualisa mikaa ay mansallah sağlıkla büyüt kuzum aynı yerden kesiyorlar dimi ağır mı oldu ilkinden sence?
mikaa Tbsra95 evet 2 . Daha zor geldi bana 😅 ama her keste ayni olacak diye kural yok) belki size 2. Daha kolay gelir
Ayse_4646 Tbsra95 hiç zorlanmadim kendim kalktım yardım almadan çabuk toparlandım sizde öyle olursunuz mersk etmeyin🌸
mikaa Nurtsn6 38+3 haftalikken oldum😊 agri oluyor tabi olmamasi mumkun degil, ama dayanilmayacak gibi degil. Adet agrisinin bir ust seviyesini dusunun. Oyle bir agri. Ama dayanamayacak gibi olursaniz uyutuyorlar hemen. Ve ya agri kesici vuruyorlar
mikaa merykusu cok saol canim ❤️ Bende ilk sezaryen devlette olmustu. Kesi yeri buyuk ve kalindi. O deriyi kesip yerine estetik dikis atilmasini istedim. Oyle yaptilar . Uzunluk ayni kaldi ama daha estetik bir goruntu olacak. Kesince evet ayni yerden kesiyorlar
Burcu1997 mikaa sezeyanda kesik çizgisi uzun mu senın canım geçen bi tanıdığın bebeğine hdye filan almıştık gittik kesik çizgisi baya uzundu
mikaa BskSrc cok saol canim benim❤️ Hayir ameliyyat aninda belden asagida hic bir sey hiss etmiyorsun sadece ufak dokunuslar. Ama bebek ciktigi anda bir anda organlarin bosluga dustugu icin gogsunde bir agri oluyor . Hemen agri kesici yapiyorlar. Bir kac dakika icinde geciyor. O rahatsiz edici bir hiss ama deger) 63le hamile kaldim 68 le doguma girdim suan her halde kendi kiloma geri donmusumdur)
mikaa cansualisa bence aslinda cok buyuk bir aman aman fark olmadi arada) agrim oldugu anda agri kesici yapiyorlar ve ya uyutuyorlar . Rahatim su an 😊
Dark mikaa gözünüz aydın 🌸 benim en merak ettiğim aynı yerden mi kesi, çünkü ilk doğumdan izim yok hic ikincide de olmasın istiyorum. Henüz gebelik falan durumum yok ama merak ediyorum
mikaa Dark evet canim ayni yerden kesiyorlar . Hatta benimki kabaydi ilk dikis izi. O kismi direkt kesip attilar daha estetik bir dikis atildi yerine
BskSrc mikaa sen çok az kilo almışsın canım, ben daha 7inci ayimdayim 12 kilo aldım 🤭 176 boy, 58 kiloyla hamile kalmıştım. 28+6 bugun 70 kiloyum 🥺
Adacan mikaa benim de 2. Sezaryen olacak ve kabusum oldu resmen ilki çok çok kolay geçmişti ağrısını dizisini hatırlamıyorum dikislerimin sanırım o yüzden korkuyorum. Benim de aynı yerden kesecekler ama benim ki estetik dikişti zaten yok gibi şuanda da his olarak da aşırı ölü bir bölge değil mesela evet uyuşuk ama aşırı değil. Neden korktuğumu bilmeden çok korkuyorum malesef :(
sari-uggli-mehmet-aga mikaa bol bol hareket etmeniz gerekiyor değil mi? ağrınızın hafiflemesi ve çabuk toparlanmanız için? uyutmaları mantıklı mı sizi
mikaa BskSrc evet ben her iki gebeligimdede cok az aldim, birincisinde 63le kaldim 66 ile doguma girdim. Herhalde 3-5 kilo almiyorumdur buyuk ihtimalle ilk 3 ayda kilo veriyorum)
mikaa Adacan hic korkmana gerek yok) bende korku stress aglayarak gitmisdim🤣 esime vasiyet bile etdim sakin evlenme olursem diye ruhum seni rahat birakmaz evlenirsen falan😂😂 cok iyi gecti o kadar korkmama gerek yokmus)
Kirmizibalik1 Oh masallah gecti gitti 🌷 Gecmis olsun saglikla buyutun insalla… simdiiiiiiiii sorabilirsem eger Agri demissiniz uyusturduktan sonra neresi agriyor ki orayi anlamadim ben ☹️☹️ bide karniniza bastirip vajinadan kan bosalttiriyorlarmis o kisim nasildi
mikaa Kirmizibalik1 belden asagisi uyusturuluyor sadece. Belden yukariyi hiss ediyosun. Bebek ciktigi anda bi bosluk oluyor . O anda gogus kafesinde baski ve agri hiss ediyosun. O yuzden agri kesici yapiyorlar. Gogus kismi icin😊
mikaa Kirmizibalik1 kan bosaltma kismi ameliyyat aninda olani mi diyorsunuz acaba? Oysa eger hiss etmiyorsun