Merhabalar ben 8haftalik hamileyim ve progestan kullanıyorum su ana kadar 3kere aralikli zamanlarda kahverengi kanama-akintim oldu . Başından beri de sancim oluyordu. Fakat iki gun once sancılarım bir anda kesildi. Bu normal mi ? Boyle bir durum yasayan var mi? Doktor randevuma daha 3hafta var