EverlerinSeher benimde oldu 10 haftalık hamileydim lekem çok da olmasa ara ara geliyordu ama kırmızı değil açık pembe renginde. Doktoruma sorduğumda telasnacak bisey olmadığını yerleşme lekesi olduğunu söyledi. Seninki daha çok yeni normal yani. Yinede dikkat et bol bol su iç ve dinlen ilk aylar önemli.