Cdem21 Banımlar suni sancı nasıl bişey ilk doğumum olacak inşallah normal sancıyıda bilmiyorum ama acaba ikisindeki fark ne merak ettim
Minikmucizem199 Cdem21 ilk doğumumu suni sancıyla yaptım bana göre bebeğin çıktığı an daha kolaydı zor olan sancya dayanmak bence
Mucizebebek2 Cdem21 18 saat suni sancı aldım zor ama Allah gücünü veriyo ve o sancı nasıl biseydi hatırlamıyorum hatirlasam eminim 2. çocuğu dogurmazdim çünkü sancı çekerken annem yanımdaydı ona bidaha çocuk doğurmam demiştim çok iyi hatırlıyorum o anı Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Bayancorek Cdem21 Benim için zordu kendi sancılarım 150 160 idi hissetmedim, açılma düzenli artmayınca 6 cm de kalınca sormadan suni sancı verdiler, bende dayanamadım direk sezaryene alın dedim sonra. Kişiden kişiye değişir tabi. Benim için zordu. 🙏🏼
Minikmucizem199 Cdem21 kolay olur inşallah Şimdi ikinciye hamileyim ☺️ bende Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Cdem21 Minikmucizem199 amin inşallah sağlıcakla kucaklarımıza alalım biz 38 haftalığız siz kaç haftalıksınız☺️
Bayancorek Cdem21 benimki gayet güzel ve düzenliydi 2 saat daha bekleseler doğacaktı oğlum, pazar gününe denk geldim ve doktorum şehir dışındaydı. Yeni yetme hemşirelerin eline düştüm kafalarına göre hareket ettiler. Hastane suçlu olduğu için isteğe bağlı sezaryen olmama rağmen zorunlu sezaryen parası aldı hatta. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. 🌸🙏🏼
Yesraan Cdem21 benimde ilk doğumun olucakk o kadar korkuyorum ki cinsiyetimizde erkek acaba kızmi kolay doğar erkekmi onunda bir alakası varmıdır bilmiyorum
Cdem21 Yesraan sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bence kız erkek fark etmiyordur ama her bünye Farklı herkesin doğumu Farklı olur yani ben öyle düşünüyorum
Yeniden-burda2 Cdem21 açılmam gayet iyiydi hastaneye gittim öğlen 2 de girdim akşam 9.30 du doğum oldu. Bana göre doğum daha kolaydı sancı zordu. Kendi sancımı daha tam anlamdan giriş olduktan hemen sonra suniyi taktılar. Şimdi 2. Ye hamileyim tecrübeliyim biraz daha. Evde biraz sancı çekip sonra gitmeyi düşünüyorum. Nst için yatırıyorlar devamlı yat diyorlar ama duramıyorsun ki hareket etmen lazım yoksa gerçekten katlanamıyordum. Sıcak suyun altında bile ben ayaktaydım. Allah herkese kolay doğum nasip etsin