Bugün detaylı usg yapıldı.
Doktorum periontolojiye yönlendirdi fetal eko bakılsın diye aynı güne randevu buldum doktor karından sıvı aldırmayacaksan hiç bakmayalım dedi. Başka bir doktordan randevu aldım varmı başına gelen. Yarın olsun istiyorum sabırsızlıkla