Burcuuzunnn Busiko bende 20 haftalıkken cuma günü devlette yaptıracağım çok heyecanlayım sağlıklı haberler almak nasip olsun inşallah 🙏
Busiko denizarenmom ay maşşallah rabbim nazarlardan korusun sağlıcakla al kucağına fotojenik olacak bu bebiş 🤭☺️
Metehann Busiko İkili tarama testim temiz çıktı detaylıdada böyle olunca kendi doktoruma gittim hemen korkma dedi istersen testler ile bakarız ama benim korkum yok her şeyiyle kabullüm
canselyildiz0112_ denizarenmom tamam teşekkür ederim 🙏🏻 20 hafta da gitsem bebek sizinki kadar belli olur mu ☺️ zaten 10 gün içinde tekrar gidiliyor ya ben yine giderim 21 hafta ortasında 🤭
Meltemtml Busiko 21+3 de gittim 200 tl ödedim araştırma hastanesinde 10 dk bile sürmedi hiçbi şekilde bebeği göstermedi simsiyahtı her yer ultrason da vermedi acayip moralim bozulmuştu bende daha fazla para verip özel kliniğe gitmiştim
Baloglum93 Busiko 22. Haftada detaylı usgye girdim de bı hafta sonra tekrar cagirdi bı bölgeyi görememiş çam sakura da yaptırdım
Hulyasezer Metehann temiz derken kaç binde bir sonuc cıktı buraya yazarmısınbenım 10000/1 olarak cıktı sadce yas riski 1800/1 cıktı galıba
Metehann annebebek7 İkili temiz çıktı harshangi bir sıkıntı yok dendi şimdide kontrol altındayım Perşembe günü tekrar bebek ölçümleri yapıldı ve bir sıkıntı yok çok şükür ☺️