68 ile hamile kaldım , 19 hafta 71.5 kilodayım şu an. Doktor iyi diyor ama bana çok az geldi. Yememe dikkat etmiyorum aslında ama abur cubur, tatlı yok. Çorba salata mideme çok iyi geliyor diye meyve ile destekleyerek tüketiyorum. Sabah kahvaltısını yapıyorum ama aldığım kilodan memnun değilim. Haftaya görüş günü. Soracağım