Kızlar iyi akşamlar ben şu an son adet tarihime göre 6+2 haftalık hamileyim ama biraz önce doktordan geldim keseyi gördü içinde minicik bebekte var ama 5 haftalık boyutuyla uyumlu geç döllenme olmuş dedi doktor ilerki haftalarda bu fark kapanır mı sizce kötü bişey olmaz dimi