Merhabalar bende 15 haftalık hamileyim benimde bebeğim asagidaymis,doktor dikkat et gibi bişey demedi ben anaokulunda çalışıyorum bide çocukları kaldırıyorum kendi doktoruma yazdim bakalım ne diyecek diye bekliyorum.bazi çocuklar var agirlar kaldirmayacagim onları,size de geçmiş olsun.kardesim hamileliğinde calismiyordu onun da asagidaymis sonradan yukarı çıkmış olumlu düşünelim olumlu olsun💖💖