Normal sarılık mı acaba yoksa kan uyuşmazlığıda var mı ? benim kan grubum 0 pozitif bebk a pozitif 4. Gün test yapıldı 15.2 çıktı birgün sonra 14.7 çıktı iki gün sonra tekrar test yapıldı 15.1 çıktı emzirin diyorlar çocuk uyanmıyor ki uyansa bile memede uyuyor 😔😢 çaresiz kaldım çok ağlıyorum