Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ ben 37+3 haftalık hamileyim. Bugün lavabo ihtiyacımı karşıladıktan sonra ip gibi ince berrak su geldi ve hissetmedim geldiğini. Nişan daha önce geliyor diye biliyorum ve henüz nişan gelmedi. Ağrı sancı hiçbir şey yok. Bu gelen sıvı normal midir ? Başına gelen oldu mu acaba 🙄