Nisa07 başınız sağolsun. Evlat acısı çok çok zor, ben de 23 haftalık erken doğum nedeniyle kaybettim sadece 30 dk yaşayabildi. o zaman dr ların söylediği ilk reglinde bile hamile kalabilirsin ama sağlam psikolojide olman lazım. Benim psikolojim el vermedi zaten içimden de gelmedi. 1 yıla yakın eşimle birlikte olamadık neredeyse. İnsan ne kadar inançlı olursa o kadar çabuk toparlanıyor. Hormonlarımızın düzene girmesi ve vücudumuzun depolarını doldurması için kaç haftalık doğum yaptıysanız o kadar hafta gerekiyormuş bunu da başka bir dr söylemişti. 1 yıl sonra toparlanınca denemeye başladık, kimyasal gebelik geçirdim bu sefer. O da yıkıcı oldu ilk başta, sonra dr dedi ki bak hala üzgünsen yaşayacağın diger gebelikte olacak olan en kötü şey kalbinin durması olur kendine bunu yaşatma dedi. Sağlıklısınız ve denemeye devam dedi. 1 ay yine düşünmemeye, kafamızdan atmaya çalıştık.. Hemen hamile kalmışım o ay..Şimdi 36. haftamın içindeyim, her gün ilk bebeğim aklıma geliyor, Allahım bunu da almasın yanına diyorum, dua ediyorum. Demem o ki, lohusalığınız bitsin, ailecek kendinize gelin, yaşadıklarınız zor imtihan. Bu süreçte insanları duymayın dikkate bile almayın, eğer kendinizi hazır hissediyorsanız deneyin ama yazdıklarımı da düşünün. Beyin ve kalp çok istiyor ama vücut hazırlığı çok önemli. Biraz uzattım maksadım acımla boğmak değil. yalnız değilsiniz ve ne zaman isterseniz yazın. Eşekten düşeni eşekten düşen anlar..