Cansufurkan Nurklcc bencede var kuzum hayırlı olsun kuzum çatlatma iğnesi sonrası günlerini nasıl değerlendirdim bnde bugün catlama iğnesi oldum değerlendirsem mi acaba
Nurklcc Cansufurkan canım çarşamba çatlatma iğnesi olmustum perşembe akşamı cuma akşamı pazar salı bu şekilde olmustu doktorum perşembe sabah aksam değerlendirin demişti ama sabah olmadı