Herkese merhabalar 12+1 haftalık hamileyim :) 1 hafta önce bebe yağı kullanmaya başladım bu sabah göğüs altımda kaşınma olunca aynayla baktım çatlak başlangıcı oluşmuş hatta dalga dalga görünüm var önerileriniz nelerdir kızlar hangi kremleri yağları kullanıyorsunuz ?