Merhaba dün 6+6 da ilk defa bebeğimizi gördük ve kalp atışını duyduk fakat rahim içi doktor bi kanama olduğunu söyledi aslında hamile olduğumu öğrendiğimden beri tansiyonum düşük ve hep yatıyorum yanlış bi hareket de yapmadım sizce neden olmuş olabilir