Merhaba kızlar şuan 22 haftalık hamileyim 18 haftamdan bu yana kahve rengi lekelenmelerim oldu doktorum progestana başladı bebeğimi hissediyorum Benzer lekelenme yaşayan var mı ? Serum vs iğnelerde kullandım dün biraz fazla ayakta kaldım daha sonra tekrar leke geldi