BusraYusa19 5 gündür azar azar lekelenmem oluyor gebeliğim henüz yeni basina gelen oldu mu? Bu durum beni çok tedirgin ediyor
Sefanurrrr BusraYusa19 gebeliğin yeniyse yerleşme lekesidir o büyük ihtimalle. Benimde olmuştu ilk haftalarda. Korkulacak bisey degil.
Susamtohumununannesi BusraYusa19 doktorunuza danışın lütfen önemli birşey değildir elbette ama öneride bulunur. Belki ilaç başlar sağlıkla gelsin yavrunuz
BusraYusa19 Susamtohumununannesi doktorum bugün bir iğne yazdı. Başına gelen var mı diye sormak istedim insan duyunca rahatlıyor