Asfdg Kızlar doktor coraspirin yazdı ama eczacı üzerine yazmamış ne zaman içmem gerektiğini e nabızda günde 1 doz diyo saati farkeder mi siz nasıl kullandınız
Nilosfirarda19 Asfdg benim doktorum sabah iğneyi, coraspini de gece yatmadan almam gerektiğini asprinin gece daha etkili olduğunu söyledi ama sizin doktorunuzun fikri nedir bilemem tabi ☺️
Asfdg Cgdm34 teşekkür ederim normalde hep yazarlar ya ilaçların üzerine eve gelince fark ettim yazmadığı oyuzden aklıma takıldı
Asfdg mysweetbabyy iğne ne iğnesi bana sadece aspirin yazdı tansiyonum yüksek olduğu için yazdı sanırım
Dmrbs18 Asfdg akşam dedi bana doktor 8 buçukta falan içiyorum aynı saatte . Bide ignem var onuda öğlen 2 de vuruyorum