Hulyakkus doktorum 3 hafta sonrasina seker yukleme testine çagirdi. Gobegin yagli yaptirmak lazim dedi. Kilolu hamile kalanlar nasil sonuclar cikti acaba.Bir dusuk bir olu dogum gecmisim var olu dogumda cocuk sikintili oldugu icin yaptirmistim test
berencisil_ Hulyakkus 88 kilo hamile kaldım şuan 106 kilom 33 haftalığım şeker yüklemesi yaptırdım hiç bişry çıkmadı sadece şeker tüketimi dengeli olması gerekşyor ne kolestrol ne başka bişey hiç bişey yok yeme düzenine bağlı herşey korkma
Milosee Hulyakkus bende kilolu kaldım göbeğimde yağlı şekerim var insülin kullanıyorum maalesef bebeğimin şeker yüzünden kilosu aşırı fazla 😶☹️
Hulyakkus berencisil_ hamilelikten önce ne güzel şekeri ekmeği kesmiştim ama hamilelikte bunlara yüklendim maalesef 😩