Kızlar 2 gündür sanki bebek hareketi azaldı gibi hissediyorum bişeyler yiyip yatıyorum karnıma hafif dokunuyorum onu hareketlendirmek için tepki veriyor ama eskisi gibi değil sizde korkmalımıyım yoksa tepki verdiği için rahatmı olmalıyım kontrolümüz pazartesi 2 haftq önden gidiyor