Kızlar kasım 21 de avittrelle oldum Bugun 17 gün test negatif ama cok akıntım var bide dün belim çok arıyordu arada Sancılarımda oluyor bı adet olucam dıyorum bakıorm birsey yok sizce kan versem çıkar Mı yoksa biraz daha mı beklıyım mı yada böyle olup sonra pozitif olan varmı