Nur-006 bebeğinin bezinin kenarlarını yırt onu kullan dedi. Bana denk gelen böyleydi başka hemşireler farklı bir şey söylerse bilmiyorum. Hastanede 24 saat bile kalmadım ama eve gidince de bebeğimin bezinden kullanmaya devam ettim çünkü onun üstündeki pamuk katman hepsinden sağlıklıdır diye düşündüm.