sedefyrs1101 39+0 Sabah gelen anı kasılma ve sancılarımla doğurdum kızlar Darısı bekleyen herkesin başına, Hastane odasından yazıyorum miniğim yanımda Firsat bulunca En kısa zamanda doğum hikayemi de yazacağım 2.normal doğum 😇🤲
Nuray08 sedefyrs1101 ay cnm gözün aydın Allah anLi babalı büyütsün çok sevindim Rabbım bizlerde hayirli doğumlar nasip etsin inşallah ben de hala beklemedeyim :)
poyrazin_annesi28 sedefyrs1101 Canım bişey sorucqm hastanede normal doğum da olsa 1 gece kaliniyo mu nasıl oluyo