Ballkusum_33 Evet erken doğum riskim var. Rahim ağzı kısalığım vardı da, 4 gün önce 2 mm kısalmam olmuş sınıra gelmişim iyice. O yüzden merak ediyorum maşallah bebeğinizin küvezde çok kalmamasına sevindim, başkalarının ki 20 günden biraz daha fazla kalıyor.
Nasıl sancılardı hatırlıyor musunuz? Genelde bi bel ağrısı diyorlar? adet sancısı gibi mi, mesela sancıları çekerken sancının hiç geçmemesinden işkillenmediniz mi? Ben kısalma olduğu zaman, 1 saat biraz ağrı çektim, hemen şüphelendim çünkü normalde olan bir şey değil, doktoruma mesaj attım hastaneye gittim, zaten kısaydı, üstüne biraz daha rahim ağzı kısalmam olmuş çok az da olsa ondan dolayı yaşamışım.