Pltkbra çok geçmiş olsun, benim de ilk gebeliğim 8 haftalıkken kürtaj olmuştum 6 haftalıkken kalbi durmuş, çok üzülmüştük ama sonra anlıyorsun ki her şeyde bi hayır varmış sağlıksız bebek zaten tutunamazmış. 7 ay sonra tekrar hamile kaldım şu an 15 haftalığız her şey yolunda şükür. En hayırlı zamanda hayırlı bi şekilde rabbim size de yeniden nasip etsin inşallah